Måndag

Heeej!

I'm back!
Igår så va bi som sagt på bio, filmen va riktigt bra. Action, lite skoj så där men den va rätt förutsägbar. Men de är väl Disney filmer likt. Efter de gick vi till Thai Silk och den resturangen låg på en gata där dom byte gatustenarna på. Inte bra när man har tio cm klackar ;D Resturangen va nästan helt tom, så vi käkade buffe och jag smakade på bläckfisk för första gången. Nja de va väl sådär, men de kan ju vart för att Johan doppat den i curry också. Sen åkte vi hem till Johan gjorde en omgång sänka skepp och sen sov vi .

Idag har jag jobbat mellan 09-16, de gick fin fint. Och nu ska jag ta och kolla egenom matte boken en gång till. Är fruktansvärt nervös inför imorn :S

En fråga jag har haft i huvudet idag : När man äter bläckfisk ringar, är de armarna man äter? Och om så fallet är, är armarna ihåliga från början?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback