Lördag

Jag och Miqo kom hem till lilla Herrljunga igen kl 03.30 och då va e bara att försöka somna. Jag fixade mig, borsta tänder m.m. Och sen hoppade jag i säng. Men jag somnade inte förän kl 06 någon gång för en viss Johan snarkade som en jävla greees! Så han blev utskickad till soffan Mohahahaha!
Sen va de bara upp och hoppa kl 10.00. In i dushen och sen frukost. Åkte till tågstationen och höll på att missa tåget för jag hade sett fel tid, när jag kom in i tåget stängdes dörrarna. Jävla tur hade jag :D

Jag åkte till Skövde och gick in på en toa där på stationen och målade mig, hann inte de innan nämligen. Gick till Commerce och tog en mocca av något slag på Waynes. Espresso va de med choklad i. As go va den.
Vid tolv tiden så träffade jag mina flickor utanför Donken och vi gav Anna försenade födelsedagspresenter :) Sen shoppade vi och åt thaimat . Vi hade de skit mysigt och va hann prata av oss om allt som hänt i våra liv. Vi kom fram till de att vi inte setts alla fyra sedan november! Så vi satte ett datum nu direkt när vi sågs, så nu ska vi ses igen 19 juni :)

Vid kl 17 gick vi och bowlade vid arenan. Och ja den där lilla bakterien jag hade i mig när jag bowlade med jobbet sist va ju borta iaf. Fan va kass jag va på att bowla eller så va de klotens fel ;)

Tack för en underbar lördag flickor, längtar tills den 19 !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback