Anti Plugg

Sitter och försöker plugga inför mitt matte prov imorn, men fan va dåligt de går. Att koncentrera mig alltså. Varför är de så att varje gång man verkligen måste göra något så bara råkar man fastna framför datorn? Jag har kommit fram till de att de är under de mest upptagnaste (ett nytt ord till ordboken kanske?) tider man hittar de roligaste sajterna på nätet, eller att man får ett telefonsamtal osv. Varför varför varför?

Jaja skit samma, här är lite grejer som har slagit mig idag:

Jag blev väldigt förvånad när jag va på toa precis, jo för jag har inte jobbat på en vecka så jag hade ju smink på mig, Holy guacamole!!

Jag hade en fruktansvärt otrevlig man på jobbet idag, han är iof känd för att va lite för ärlig. Jag nämner inga namn (MATS!) tror knappast att han läser det här men man ska ändå ha respekt! Skit otrevlig va han iaf, men va vet jag de kanske va hans trevliga sida?

Jag undrar om hundar vet när dom ser små och ynkliga ut? Föds dom med den där beetendet eller är de något dom lär sig. När dom ser så där fruktansvärt gulliga ut och man inte kan motså att ge dom en godis bit bara för att dom är såååå söta. Jag tror att vi människor bör akta oss, snart invaderar dom världen och gör oss till slavar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback