Welcome

to the family, hehe.










Postat av: Emma

Hihi precis=) Jag har kollat lite på dina filmer och han är ju så duktig och du med.Min mops Ozzy är så glad i agility men jag hinner inte riktigt med i hans tempo för han är snabb som attan.Just nu tränar jag slalom och jag såg hur följsam din mops är men Ozzy har så bråttom så han börjar toksnurra och skälla när han inte vet vad han ska göra.Han skulle aldrig gå så sakta genom slalom som din gör utan han rusar på och hoppas att det blir rätt.Det är synd för det skulle vara så mkt enklare att träna om han kunde ta sig tid och följa min hand=)

2010-03-23 @ 15:42:53
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emma

Ozzy var sån innan med, krävde jättemkt aktivering här hemma hela tiden men han har blivit lugnare nu, det är väl för att han har blivit vuxen( han är 2,5 snart) hur gamla är dina? Haha Ozzy gillar inte heller slalom, han tycker det tar för lång tid, han stressar sig igenom allt.Det är väl därför det är så svårt att träna in med antar jag hihi..Jag får försöka lägga upp lite filmklipp i min blogg med sen någon dag så får du se hurdan han är=) Ha det gott.

2010-03-24 @ 11:09:18
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback