Torsdag

Heeej!

Idag va de att gå upp tidigt igen :S Min mattelektion böjade kl 08.15 och slutade 10.30. Idag blev jag klar med kapitel 3 :D Så nu hoppas jag att jag får göra prov på onsdag.
Efter detta åkte jag hem till Miqo, vi drack kaffe och jag beställde lite grejer från Taxfree katalogen. Dom åker ju till Thailand snart dom jävlarna.
Vi planerade vår resa till Göteborg-Oslo-Göteborg, lika bra att va ute i god tid. Hittade både tåg och bussbiljetter och ett billigt hotell :D
Vi käka skagen pasta till lunch och drack mer kaffe höhö.

Jag har anmält mig till en utbildning i höst också, Djursjukskötare. Hoppas hoppas...

Kom hem för en timme sedan ungefär, sedan dess har jag vart ute med hundar, eldat, gett djura föda och nu sitter jag med en skål frukt. Varför är de så himla mycket godare att käka frukt i småbitar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback