Tisdag

Heeej!

Gick upp i ottan idag, iväg på mattelektion kl 08.10. Jag satt med på första lektionen sen åkte jag hem, tyckte sp synd om alla andra som behövde sitta där och lyssna på mitt hostande och snoriga näsa. Fast de konstiga va att så fort jag skulle gå ut ur rummet då slutade min hals att klia. Kroppen ville inte vara på matte idag :)

Ska iaf ha prov imorn på kapitel 3, hoppas för gud skull att jag klarar de :D Ska plugga nu i eftermiddag och sen har jag till kl ett på mig imorn. De ska gå!

Sen efter detta så åkte jag och mamma till Borås igen, för att lämna hennes dator. De har kommit upp felmeddelanden om fläktar och skit. Men när vi kom till Siba hitta dom inget, typiskt!

Halsen mår bättre idag men näsan är de värre med :S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback