Penelope Pig

Back in Broddarp.

Vilken besvikelse de bev i Borås, affären där jag skulle köpa mina skor va stängd :( Och jackan som jag skulle köpa va slut, buhu! Men men vi kika runt ändå och hade de mysigt. Vi åt thai satay wrap, väldigt gott! De va jordnötssmör i :D Både jag och mamma har dille för jordnötssmör, skulle kunna leva på de!

Mitt i all shopping började jag blöda näsblod, inte kul alls. Men de är ju rätt vanligt de händer sp jag hade servetter i handväskan, Alltid Redo!

Vi fick lite grejer inhandlat iaf, mamma köpte linne, tunika och lack. Jag köpte ett par nya Converse och jag fick en pyjamas av min mamma. Snäll mamma jag har va? ;D

Min pyjamas, med Penelope Pig på haha!


Min nya ljusrosa Converse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback