Lördag

Heej!

Ush de va lite jobbigt att sova inatt. Jobbade ju hela dagen igår så de kändes som att jag knappt hann reagera på att min mormor inte mådde bra. Men allt ser ju bra ut och hon kommer nog bli bra igen. Men de va inge kul alls att få reda på de där på jobbet. I all stress som redan va, jag fick panik fast mamma sa att hon hade fått åka in akut. Och grejen att de va så många som visste gjorde mig upprörd, konstigt nog. Fattar ju att ingen ville säga något förän dom visste hur de hade gått. Hade ju inte gått att jobba då. Men men jag är glad att hon mår bättre iaf.

De har hänt alldeles för mycket på en vecka nu. Jag klara inte matteprovet, Fridolfs ögon gick sönder igen, Nån har gjort inbrott i Offes bil och så de här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback