Lördag

Heeej!

Körde inte på någon katt idag på väg till jobbet, hehe. En av mina arbetekollegor frågade om jag tog med katten hem, för man kunde ju gjort vantar utav den, Mohaha! Sjuka människa!

Idag så har jag jobbat mellan 10-16, gick bra fast jag tror nog att jag börjar bli förkyld. Känner mig lite konstig, fast konstig va fel ord för de är jag ju alltid ;D

När jag höll på med de sista på jobbet, så ringde Anna<3 . Hej va gör du ? sa hon och lät så jäkla lurig, då berätta hon att hon och Martin hade köpt en liten valp. Så efter att pratat med henne en stund fick jag ju skynda mig hem och fick se denna otroligt söta lilla godbit på Facebook. Jag säger bara Åh!

Oliver


Postat av: anna

hihi min bäbis:D

2010-03-21 @ 08:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback