Älg eller Ren?

Har suttit på EXAKT samma ställe i soffan nu hela dagen. Och jag sitter här än. Hatar de men de är lika bra, Om jag känner min kropp rätt så kommer jag må bättre imorn. Har alltid fungerat förut.

Sitter och dricker te i min jul mugg jag fick på jobbets julkalender :D Men frågan är ju om de är renar eller älgar på muggen? Mitt hår är så skitigt att inte ens min kattbajsätande hund skulle lukta på´t.
Hääärligt!

Jag och mamma såg filmen New Moon här förut och ja va ska man säga? Jag är väldigt besviken är jag inte för att den va dålig men den va knappast bra heller. 179kr käpp rätt åt helvete. JAJA!

 


Postat av: Emma

Trevlig blogg :) Allt bra med dig?



Fin header :)

2010-03-22 @ 17:27:18
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Miqooo

Åh älskade bästis hoppas du blir friskare snart, kanske våra planer för borås piggade upp lite iallafall:D längtar som fan tills vi ses, älskar dig ha det bra tills vi syns puss yours always Miqooo

2010-03-22 @ 20:01:10
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback