Solig Torsdag

Ja dagen har bestått av kvalitetstid på altanen. Jag oh min käre bok, den senaste med Anna Jansson. Läste ut den gjorde jag precis ocså, så de vart ju lite trist. Får köpa en ny bok. Ett hett tips till er som inte vet va ni ska köpa till mammor och pappor på fars/mors dag. Köp en bok ni själva vill läsa mohahaha! De gjorde jag ;D

De va tänkt att vi skulle badat med hundarna idag, men de va ju massor av folk på vår badplats! Typiskt !

Ska ha en msn date ikväll <3 De blir nog najs!
Ska strax sätta mig i Bernt och åka till Herrljunga och va träffa Johan, vi ska spendera kvällen där och grilla och ha de mys :D

Postat av: Johanna

Gå upp tidigt och bada hundarna istället. Våran blir helt galen resten av dagen om man gör det, hahah :)

2010-06-17 @ 18:47:00
URL: http://www.improveme.se/joh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback