Min helg

Heeej!

I'm Back!

Lördagen så jobbde jag mellan 12-21.15, dagen gick rätt så snabbt. Men mina handleder gör ont nu igen så de är ju ett stort minus. Men men.

Sen när jag och Sun jobbat färdigt så tog vi Bernt till Ingeling och Tomaso där de var personalfest. Vi möttes av en massa glada människor och vi bytte snabbt om och blev serverade en mycket stark bål höhöhö ;D Sen gjorde vi några spett och vi vräkte i oss mat.
Kvällen blev rolig förutom lite tjaffs.
Tack för kvällen hörni!

Jag sov över hos moster i Mårtens säng :S Fy fan, sov inge vidare. Och de blev ju inte bättre av att jag sov med mitt öra vickt under mitt huvud...
Vaknade vid tio och fick frukost och vid 12 va de jobb dags igen, 12-20 blev de idag. Nu har jag käkat och ska hoppa in i dushen och sedan sängen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback