Midsommar i Leksand part tre

Den tredje dagen vakna vi upp trötta, vi la oss i solen och vilade tills klockan blev elva tolv. Då åkte vi iväg mot äventyr! Vi åkte först till Rättvik för att äta lite, vi åt på en pizzeria och sedan gick vi in på Konsum. Där köpte vi lite godis och drickor. När vi sedan skulle åka iväg så ställde jag upp mitt och johans godis på biltaket för att ta upp bilnycklarna. Din påse ligger där, sa jag till Johan. Ok sa han. Sen när vi kör ut på stora vägen säger Offe: Är de någon som köpt Ahlgrens bilar eller? Ja säger Johan. Ja dom flög precis av taket. Hahahaaha! Så jäkla kul va de, men de tyckte inte Johan hihi.
Vi åkte vidare till Nunäs där vi tittade på dalahäst tillverkning. När vi åkte hem sen så låg Johans godis påse där vid vägkanten :D

När vi kom tillbaka till stugorna så slappade vi lite och sen grillade vi spett. Vi hade kubb match också, killarna mot tjejorna. Men grabbarna vann alla tre gånger trotts Johannas och Julias distrations moment :) Sen körde vi dartturnering också, men Anders vann ju heeela tiden.





Jag köpte en tidning och fick ett par fula glasögon














på hem vägen stannade vi på en liten loppis, nästan alla kom ut med något :) Jag kom ut med två kinesiska krukor .


jag är kär i Dayton, gulle plutten!






Gullungar!

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback