Hemma igen

Nu kom vi precis hem igen ! Och oj va vi (mamma) shoppa blommor. Hon brände 1300! Men de va väldigt fina blommor, men de är ju så typiskt att när jag väljer en enda blomma så tar hon bort den haha. Jag valde en fin gul men icke blåa och röda toner ska de vara. Gult är väldigt underskattat, De är en fin färg!

Vi stannade på Statoil och käkade mjukglass med polkaströssel och sedan åkte vi och hämta mitt objektiv. Så jäkla bra de känns, ska provskjuta på onsdag då jag är ledig. Blir säkert samma visa på fredag med :D

Nu ska jag fixa till naglarna, Ciao!

fick inte bara ett objektiv på posten, utan en påse gummibjörnar också! Hur visste dom att jag älskar dom? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback