Fredag

I'm Alive!

Igår kväll åkte jag hem till Johan i Herrljunga. Han skulle komma hem vid 21 tiden, så jag åkte lte tidigare och köpte krubb. Hamburgare fick de bli, mamma kom på de. Mammor är bra! Tänkte att de kan jag ju inte misslyckas med, men jojo. Jag ville ha taco inspirerat, så guacamloe skulle jag göra! Inte ens den kunde jag lyckas med, det blev liiite väl mycket creme fraiche. Ops, men de gick ner ändå. Efter de så skärade jag grönskakerna, steka burgare fick Johan göra. Alldeles för riskabelt! Höhöhö!

Imorses så möttes jag av färska tekakor till frukost med skinka, tomat och gurka. Och sen fick jag jordgubbar och vaniljglass till efterrätt :D Haha skit mysigt med efterrätt på frukosten .

Sen har jag jobbat mellan 12-19.30 och jävlar va folk de har vart idag. De har vart barnbidrag och pension idag serru.
Nu här strax ska jag och pappa fick käk, vi ska grilla grillspett i värmen. Jippey ! Men gott blir de väl förhoppningsvis . .

haha, älskar att min mamma skriver instruktioner för att jag inte ska misslyckas :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback