Yesterday

Igår så åkte jag och Johan till Borås för att käka middag, vi åkte till en resturang som heter La Copita (tror jag..). Vi beställde först in en skaldjurssoppa till förrätt, herre jesus va god den va! De fanns en mussla till soppan och jag gnaggde lite på den. Men njet, inte min grej . Jag drack en Mojito för första gången igår med, de va inte sista gången, Mums!

Sen beställde vi in kockens val av tapas eller va de hette, in fick vi iaf en planka med olika små rätter på. De va dadlar med inlindad bacon, vitlköks marinerad kronärtskocka, honungsglacerad getost, grillad kyckling, mozzarella och parma skink sallad, färska svarta oliver och friterad bläckfisk till detta bröd och aioli.
De va de godaste jag någonsin ätit! Fy faaan va gott de va, Thai silk och Oliven är döda för mig, så gott va de haha :D Ska defivitivt dit igen !

När vi kom hem hade vi köpt med oss jordgubbar, godis och annat så vi hade picknik i sängen :) Samtidigt låg vi och tittade på utlandsresor höhöhö. Nu jäklar har jag fått med honom, nästan ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback