Torsdag

Heeej!

Vaknade vid tio idag, hade en så sjuk jävla dröm inatt. Den va om kaniner igen! Varför drömmer jag så sjuka drömmar om kaniner hela tin?

Iaf så drömde jag att jag höll på att städa burar och vi hade sex kaniner kvar. De som va sjukt va de att kaninerna skrek på mig, som officerare i militär filmer (heter de så?). Städa fortare, städa bättre! Hej hå hej hå sjöng dom andra i takt. Och jag, svettig om en gris, mockade och skrapade för vilda livet.

Haha tänker de flesta, men de va ingen rolig dröm. :( Buhu! Okey då lite skoj va de faktist!

Idag så blire jobb mellan 14-20 och innan de så ska jag luncha lite körv med bröd :D

Jag och Alex i Skottland, söta och glada ;D Jag och min röda regnis, levde fan i den då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback