Söndag

Idag så vaknade jag och Johan upp bakfulla hemma hos Mickan och Daniel. Men min kära pajk har ju köpt en alkomätare, en riktig en ingen billig skit. Och vi blåste vid tolv och de va fritt att åka :D Bästa köpet på länge?
Johan åkte till Herrljunga för att hämta saker ich jag åkte hem, när vi båda va hemma så käkade vi bakispizza.

Sen drog vi till Borås, Johan försökte häva ett presentkort köp men de gick ju inte såklart. Jaja.. Jag köpte böcker och shampoo och Johan köpte strumpor. Sen åkte vi över till Willys för att handla mat.

När vi väl va hemma igen så började vi rengöra min nikon. Sen beställde jag hem ett nytt minneskort till den också :)
Johan åkte vid sju så nu sitter jag här helt ensam :( Mamma och pappa är i Grebbestad och jag är ENSAM!!!! Buhu.. Inte ett piss jäkla roligt. Och de regnar så mycket ute att parabolen lägger av :'(
Tacka gudarna för internet!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback