Måndag

Måndag igen ja, som jag skriver varje måndag.
Idag så åkte jag och Johanna till Borås, hon skulle shoppa! Så vi åkte dit vid elva och vi valde knalleland. Johanna hittade en hel del kläder, jag tvingade på henne att köpa ett grönt linne och en fin svart klänning. De gröna linnet va svårt, men hon sa så här: okey för din skull då. Och klänningen va super billig och jätte fin! Riktigt fynd!

Själv hittade jag inget i butiken som johan gav mig present kort på :( Trist.. Får kolla i höst sen. Men jag köpte ett nagellack och ett par skor :D Jag blev så himla kär i skorna så jag fick låna pengar av Johanna, 399 kosta dom.

Vi var inte hemma igen förän halv fem, blev en riktig heldag i Borås. Tack för idag Johanna!

Welcome to the family lovers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback