Life .

Måste säga att jag blev sjukt besviken när jag inte kom in på skolan, fast jag gått runt sedan jag sökte i våras och sagt de att jag inte skulle komma in. Bara de att jag klarade matte kursen i våras va ju en jäklans tur. Så ne egentligen hade jag inga förväntningar, men ändå blir man ledsen. Jag har nu iaf bestämt att jag ska läsa upp fyra ämnen på två terminer och börja med samhällskunskap. Hinner jag mer kurser så gör jag de, hinner jag inte fyra så är de inte hela världen. Men mål är alltid bra att ha. Kanske är de de att man vill så himla mycket i livet. Jag vill åka jorden runt, hoppa fallskärm, läsa engelskakurs i Skottland, tatuera mig, köpa en egen hund . . .

När jag träffade Mickan i fredags så sa jag de till henne att jag bokat in något skoj varje helg denna månad. Och de har ta med fan hjälpt mycket. För just på sommarn blir man deppig när man inte gör något. Men nu när jag hela tiden haft något att se fram emot så har de gått GREAT! Ska fortsätta med de spåret i augusti också. Livet är till för att leva!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback