Last night

Igår så kom Miqo hit och höll mig sällskap :) Glad vart jag för de, gillar inte alls att va ensam hemma :( Men men jag hade gjort i ordning en sallad och hon, den lille busen, hade med sig Black Tower. I BOX! Jihoo, lycka! Så vi började dricka och käka. Vi hade de så mysigt på altanen och helt plötsligt hade vi druckit upp hela boxen. Vi två bara! Så här kommer frågan, bör man va stolt för att vi är så rutinerade och klarar att hälla i oss så mycket eller ska vi skämmas över att vi kan dricka som aliksar?



jag VET att ni ill ha min outfit...

Postat av: Din andra hälft

Gumman don´t worry för vad jag vet kan alkisar INTE dricka på det sättet utan blir dessvärre fulla av en 3,5a så då återstår bara en sak och det är att vi regerar i vindrickande, köra en favorit i repris snart eller? så vi inte tappar vår styrka haha älskar dig, ring mig när du kan pussen

2010-08-08 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback