Sälen dag två

Idag så sov vi lite längre, för när klockan ringde klockan 07 så kunde vi inte komma upp ur sängen. En sån jävla träningsvärk vi hade haha! Så idag kom vi inte ut i backen förän klockan 10.30.

Och idag har jag faktiskt lärt mig att svänga :D Först kunde jag bara svänga till höger men till slut lärde jag mig vänster också, och att ploga åt båda hållen. Yeeey Proud!
Men de tog dock en stund att åka ner för backen, ramlade ju självklart många gånger men inte lika mycket som igår. Och idag åkte jag med hjälm och knäskydd, vilket fungerade bra både för skallen och knät.

Så nu sitter jag här och har JÄTTE ont i röööven, tittar på tve och ligger ner i soffan och slappar min ömma kropp. Johan har jag kört till Lindvallen, han har en kompis som jobar där. Så dom skulle åka lite och gå på afterski. Hur orkar han?









Här är jag när jag åker, haha! Ha ljudet på och titta ända till slutet XD

Postat av: Favo moster Ingela

Det gick ju jätte bra:-) Kul avslutning..

2010-01-26 @ 18:44:43
Postat av: emelie herself

haha tack

2010-01-26 @ 19:09:57
Postat av: Moffa

Ni ser ut att ha roligt även när ni ligger ner.

2010-01-26 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback