Sälen dag 6

Heej!

Vaknade idag klockan sju av klockan och en mycket gnällig Johan. Han hade knappt sovit alls pga av smärtor. Stackarn :( Så vi somna om och jag gick sedan upp vid tio och Johan låg till halv elva. Jag har ont i nacke och axlar och Johan har ont i röven. Så idag blev de ingen åkning.
Istället åkte vi till Sälen byn och gick in på en outlet. Och jag kommer ut en snowboard rikare haha! Va ju inte vad jag hade tänkt mig, de va ju Johan som skulle köpa. Men de fanns ingen i hans storlek men de fanns i min. Så jag köpte en bräda för 950kr, billigt!

Sen har vi mest tagit de lugnt och nu ska vi börja städa och packa ihop våra grejor.

Min bräda, ja de fattas ju bindningar och skor. Men de får bli nästa grejer att köpa







Postat av: MÅRTEN

nice bräda

2010-01-30 @ 21:13:33
Postat av: Mamma

Fiiin...en typiskt Emelie <3 bräda...;)

2010-01-30 @ 22:23:07
Postat av: Anonym

Åhhhh, den är ju lite roooosa =) Hoppas ni hade det toppen =) / Sun

2010-02-02 @ 20:01:00
Postat av: emelie herself

Sun: ja de va toppen :)



2010-02-02 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback