Sälen dag 4

Heej!

Idag har vart en fartfylld dag! Vi gick upp klockan 07 och käkade frukost och åkte sedan mot Trysil. De tog ungefär en timme att åka dit. Väl framme så kollade vi så liftkorten verkligen funka och tog sedan en lift upp. Tyvärr så hade inte Trysil så många stora backar som vi ville. Backen vi hamna i va en väldigt plan och smal väg. Vilket inte va särskilt passande för två nybörjare på bräda. Så vi åkte i två timmar sen åkte vi hemåt igen.

De va tänkt att vi skulle åka till Högfjället och åka där men de fanns ju bara ankarlift där, vilket inte är så kul med snowboard :S haha.
Så vi åkte till Lindvallen och käka lunch och sen tillbaka till hundfjället HAHA. Ett jäkla flängande alltså XD


Medans johan gick på toa så ställde jag mig och tittade på kartan över området. Och jag letade som faan efter en "här är du punkt" men hitta den inte...


de visade sig vara en för stor pil för min ögon. De är inte lätt att vara Emelie ibland.




johan posar, typiskt turister


medans jag fick ta kort på mig själv, dumma johan














Postat av: Mamma

Kul att se nåt nytt...kom det mycket snö igår???

2010-01-28 @ 20:08:29
Postat av: Emelie Herself

Ja de kom en del, de snöar idag med...

2010-01-29 @ 13:37:19
Postat av: Ingela

Tog du jobb tröjan :-) Det har jag inte tänk på att ha..Ska leta fram min

2010-01-29 @ 17:49:32
Postat av: Emelie Herself

JA! Den har ju så bra hög krage, men den är inte särskilt varm ..

2010-01-29 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback