Sälen dag 1

Heeeej!

Igår gick jag och Johan och la oss klockan 21 hahah! Trötta som fan va vi och vi gick upp klockan 08. Så tog vi på oss alla kläder och begav oss till backen. Upp i liften med våra brädor och en starta vi.
Och fy faaaaaan va svårt de va! Åkte tre meter ramla, åkte två meter ramla, åkte en meter osv. Har ont i hela kroppen och är väldigt öm.
Varenda gång jag ramla så gled jag på sida och då åkte min jacka upp och byxorna ner, ni kan ju tänka hur mysigt de var??!
De tog iaf en och en halv timme att komma ner för backen haha. Johan han har ju fått in lite men jag har inte fått in något.
Roligast idag va ju iaf när jag tog av brädan för att fixa mina byxor och jag slängde ner brädan på marken (lite frustrerad ja!) och då börjar brädan att åka iväg, VÄLDIGT SNABBT! Jag börjar ju springa efter men kommer inte ifatt den. Den har nu alltså fått en väldig fart och jag fattar att de inte är någon ide HAHA! Så där står jag i backen och tittar på när min bräda åker iväg och den åkte väldigt bra gjorde den :)
Som tur va såg en skidåkare den och fånga den innan den hann in i skogen, tack skidgubben!

Så vid lunch så åkte vi hem och käka våra köttbulle mackor och jag upptäckte hur ont jag hade i mitt vänster knä. Och ja de va rödlila och svullet = ingen mer åkning för mig idag. Så jag har legat och slappa i soffan med ett svullet pulserande knä :S Hoppas de är bättre imorn.










Hittade ett par najsiga brillor på Hemköp som jag piggade upp mig med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback