Om jag va rik...

Om jag va rik skulle jag köpa en riktigt snygg bil..
Om jag va rik skulle jag köpa en ö...
Om jag va rik skulle jag köpa ett par desginer skor...


Kom och tänka på va jag skulle köpa om jag blev rik, men kom snabbt på att de beror ju på hur rik jag blev. Om jag skulle vinna 1 miljon skulle jag nog köpt en bil. Om jag vann en miljard skulle jag nog köpa allt som kom upp i huvudet.
Jag har alltid tänkt att om jag vinner en stor summa pengar så ska jag sätte in minst en fjärdedel av beloppet på ett konto som inte går att öppna förän jag är 40 eller i nödsituationer (går de ens att göra så?), skit smart enligt mig själv. För då kan jag leva loppan både nu och lite senare i livet.

Va skulle du göra?




Postat av: Piinky - a story about a girl

ja de var den verkligen =)



kram

2010-01-12 @ 17:04:37
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Miqo

Bokat en lyxig resa på stubb där du ingår såklart, det är en bästis som du värd!!!

2010-01-12 @ 20:16:19
Postat av: Miqo

Bokat en lyxig resa på stubb där du ingår såklart, det är en bästis som du värd!!!

2010-01-12 @ 20:16:51
Postat av: Emelie herself

Åh va gullig du är, att jag aldrig kan komma på de bra ideerna ;P

2010-01-12 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback