Min bil och jag är inte sams

Heej!

Ja idag när jag åkte in till jobbet så gick de lite hett till ;P Jag kom till en korsning precid bredvid jobbet och får sladd. Så mycket sladd att framdelen av bilen åkte upp på trottoaren faktist. Hoppsan!

Sen nu när jag åkte hem så kommer jag till ett krön och möter en bil som inte hade bländat av, så Emelie väjar fast hon inte ser så värst mycket. Och kör fast i dicket. Som tur va va de bara 500 m hemifrån. Men jag fick ju inte upp bilen så pappa fock komma, han försökte i säkert 10 minuter tills vi fick hämta en lina. Så fick vi dra upp bilen.

Ja så de kan gå.

Sen så tog jag en cider förut också, fast jag lovat brorsan att hämta han ikväll. Men som tur va kom jag på de i tid, så jag hann bara dricka en fjärde del av den.

Klantarsel är nog mitt mellannamn!

Här kommer tre otroligt vackra bilder







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback