Fredag

Heej!
Vilken dag..

Dagen började med att jag försov mig, vaknade 10.24 skulle åkt hemifrån 10.30. Upp fort som fan, kläder på snabbt lite mascara och sen ut till bilen. Startar bilen? Ne! Helvetes faan! Blir så jäkla arg. Ringer pappa och han försöker hita någon bil eller någon som kan hjälpa mig.
Till slut får han tag på Sebastian som skulle komma och hjälpa mig. Medans jag står där och väntar så får jag för mig att försöka starta bilen igen. DÅ STARTAR HELVETET!

Kom iaf till jobbet 11.36, skulle börjat 11.00.
(har införskaffat mig ett par startkablar nu !)

Slutade jobbet kl 18.00 åkte direkt till Skövde-
Därmötte jag upp Emma o Alex och vi gick och käkade på Mango, Super god mat!
Sen tittade vi på filmen "har ni hört ryktet om Morgans?" de va en helt okey film, skratta många gånger.

De började med en bajsdag och slutade med en bra dag, tack flickor för ikväll <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback