Trött

Heej!

Vilken jäkla dag.
Upp vid nio, åkte till Herrljunga vid 11. Tankade bilen och sedan över till tandläkarn, in i rummet sätter mig på de där obekväma stolen. Så tandläkarn börja titta på min tand med de stora hålet. Sen skulle hon börja borra och hon undra om jag ville ha bedövning, Nej sa jag bestämt och hon kolla konstigt på mig säkert? Jepp. Så jag har lagat en tand idag utan bedövning, YEAH! Så jäkla strongt av mig WOHO!

Tvärr tog de inte så lång tid som jag ville, så jag åkte till Hemköp och köpte sallad och hem till Johan. Så där satt jag i Johans lägenhet utan tv och internet. I två timmar, jipey!

Klockan 14.15 så hade jag matte prov och ja de gick väl som de gick :S Bra hoppas jag.

Sen har jag vart i Borås och lämnat in min bräda på Stadium för montering. Och jag har beställt boots också, snart ska de åkas :D

Sen hämtade jag ett paket i Ljung, min förstoringar från Extrafilm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback