Torsdag

Heej!

Idag så har jag vart social :)
Jag gick upp kl 09.30 och åt äggfrukost sen vid 11 tog jag bilen och åkte till Miqo. Vi satt och pratade en stund och efter nån timme så gick vi ut i naturen och tog lite kort. Fast vi konstaterade ganska snart att de va svårt att hitta de rätta ställena på deras tomt. Så jag tog porträtt och sen gick vi in och gjorde käk.
De är ju sent på månaden så vi (Miqo) fick vara lite kreativa. Men till slut blev de kyckling gryta med nudlar. Gott va de och efter de mösa vi ner oss i soffan. Miqo och Daniel kollade på Thailandsresor och va jääääätte nära att boka en ;) Dom bokar nog snart, hon ska bara fixa nytt pass (Molly har ju tuggat på de :D)

Åkte därifrån vid 18.30 och är nu hemma, har halsbränna vilket inte är så trevligt :S Men men..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback