Tisdag

Heej!

Gick ju inte att komma in igår på blogg.se, döööligt tycker jag!
Igår jobbade jag som sagt och va med om en nära döden upplevelse. Nästan iaf. Handlade lite innan jag började jobba och då gick jag efter en permobil (stavas de så?) och jag kom inte förbi på varken höger eller vänster sida. Och de gick lååångsamt och helt plötsligt lägger gubben i backen och kör nästan på mig, ja hujeda mig. Tänk vilket skämt att bli på körd av en permobil.
Är de körkort på dom föresten? Gubben borde skaffa ett iaf.

Idag så va de att gå upp kl 07, skulle va i herrljunga kl 08. Så nu har jag gjort matte prov nummer två, och nja de kommer nog inte gå så himla bra. Man år väl hoppas på de bästa.
Nu är jag nydushad och ska strax åka hem till Miqo för att en playdate ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback