Tisdag

Heej!

Ja idag så har jag vart hos tandläkarn .... De är ju alltid lika kul! Jag upptäckte de idag att jag har lite tandläkar skräck, konstigt nog. Jag har nog vart hos tandläkarn flest gånger av alla i hela Sverige känns de som. Men iaf så fick jag komma dit och de första hon berätta va att de va gratis fram tills 1 januari nästa år. De va ju iaf nåt positivt. Men positiviteten försvann ganska snabbt.
Dom tog kort och grävde i käften på mig och ja de va ju något fel på mig, den här gången också. Som vanligt.

Jag har ju haft tandställning i mååånga år. Så nu såg dom de att på samma ställe där ringarna har suttit på  tanden där va de ett stort hål! Hoppsan! Jävla idioter... Såg inte dom i Borås de elle? Tjänstefel skulle jag kalla de. Ja och sen hittade dom lite andra grejer som ska fixas också. Och innan jag gick därifrån kallade dom mig skum, ja men tack höru nu mår jag bättre!

Så imorn ska jag vara där klockan 11.40 för renovering av min såkallade munn.....
Så de är nog inte så konstigt att jag är lite rädd, de är ju alltid något nytt fel dom hittar på mig. Skum som jag är!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback