My day

Heej!

Klockan halv elva kom Miqo hem till Johans lägenhet och vi satt där en stund och tjöta. Vid halv elva åkte vi till lilla "centrum" där de inhandlades lunch, Miqo pizza jag avokado sallad. Vi köpte detta på gallerian som visst ska vara sååå gott! Men när vi kom hem till Miqo så va min avokado stenhård och hennes pizza smaka jäst. Duktiga pizza bagare de där!

Skit samma, jag spenderade iaf dagen med Miqo och jäklar va länge vi umgicks. Åkte inte hem förän kl 18.00, haha! Vi har haft kul som vanligt, gillar att umgås med henne <3

Nu har jag förberett mig inför morgondagen. Imorn ska jag iväg med mostrar, kusiner och bror och åkte skidor/bräda. De ska bli kul med en heldag i backen :D Har fixat mackor och kläder, kl 08.00 ska jag vara i Falköping så de blir att gå och sova tidigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback