Lördag kväll

Heej!

Jobbet gick fint idag med. De va ganska mycket folk så tiden gick snabbt. Efter jobbet så hämtade Johan upp mig och vi åkte och hämtade mat på Wokstugan för att sedan åka hem till Offe och Johanna. Vi åt den goda maten och tittade på Melodifestivalen.
Är de bara jag eller blir Melodifestivalen sämre och sämre? Tyckte inte en ända låt va bra ikväll, men de kanske blir bättre? Va fan vet jag men vilken besvikelse.
Roligast va nog iaf de där "rockbandet", en kille sjöng, en spela piano och de andra satt bara vid sina instrument och hängde? Va gjorde dom för jobb egentligen ?
Jag vill oxå va me! Okey sitt här vid trummorna men gör inget!

Kul kväll va de iaf, nu ska jag och Johan spela Mario och sen blire sängen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback