Tisdag

Heej!

Första jobb dagen idag efter semestern. Och den kunde ju börjat lite bättre, igår kväll hittade jag inte mina jobbkläder! Så de visade ju sig att jag glömt dom hos Micko och Daniel fredagen när vi åkte till Liseberg. Så jag fick arbeta i vanliga jeans och en för stor skjorta idag. Och med mammsens passerkort. Haha!

Jobbet gick bra, förutom att jag fick huvudvärk vid elva tiden och den sitter fortfarande kvar :S De hände en sån gullig grej på jobbet idag, jag satt i kassan och en väldigt glad liten tjej (4-5år?) och hennes pappa ska handla av mig. Hon hälsar jätt eglatt på mig och jag hälsar tebax, sen ser jag att hon håller på att prata men jag hör inte vad hon säger. Så jag tittar på pappan och han ser väl antagligen att jag ser ut som ett frågetecken. Pappan: Hon säger de att du ser ut som en prinsessa. Hahah gulliga unge! Blev jätte glad blev jag !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback