Min lördag

Heeeej!

Den här helgen har vart toppen! På lördag började med en resa, jag, Johan och Miqo drog iväg på Lastbils Elmia i Jönköping. Pappa och de andra ställde ut två av sina bilar, och jag har ju aldrig vart på någon av utställningarna så jag tyckte de va dags.
Så vi åkte dit och fick leta efter parkering, sjukt mycket bilar va de så vi fick ställa oss på ett fält ganska långt bort :(
När vi väl var inne så letade vi upp dom direkt och stod där de mesta av tiden, träffa på Emma och Calle med <3

Efter ett tag tröttnade vi så då drog vi till A6 och skulle käka. Efter de va de Bröllopspresents jakt som gällde. Och vi hittade en relativit snabbt :) Vi är nöjda med den.

Sen åkte vi hem och grillade hemma hos Mikaela och Daniel. Kvällen blev skoj den med, vi drack och spelade supar spel. Sen avslutade vi kvällen med en skräckfilm, som faktiskt va riktigt bra :)



















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback