Måndag

Heeeej!

Nu är de äntligen måndag, efter den här helgen så känns de underbart! Igår när jag kom hem va jag sjukt trött efter huvudvärk halva dagen.
Idag är jag ledig, vilket är ännu mer underbart. Vet inte riktigt vad som händer idag, jag och mamma ska ev åka till IKEA eller så blir de på onsdag. Hon kan ju inte bestämma sig . .

Jag drömde så sjukt inatt. Jag, mamma, mina mostrar och deras barn var på Astrid Lindgrens värld. Men de va mer som Liseberg, med attraktioner. Så skulle vi "åka" Pippis värld eller nåt. OCh då fick vi sätta oss i något som så ut som en skid lift, fast de fanns ingen bygel i fram. Och vi hade mopsarna med oss, och vi får iväg och snabbt som fan gick de . Så vi fick hålla oss fast hårt. Men då ser i Willen, som är fast bunden i sitt koppel, tt han hänger utanför och är panik slagen. Men jag lyckas ju få in honom igen men oj va rädd han va. Och Fridolf han ligger på sättet och sover ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback