Jönköping

Efter lunch drog vi till IKEA ändå, de va ju ändå så dåligt väder. Så vi hoppa in i bilen och körde till Jönköping, på vägen dit så kom jag på att jag har ju ett presentkort på Albrektguld, så vi höll tummarna att de fanns på A6. Och de gjorde de, så jag gick in och hittade en silver ring och ett par örhängen i vitguld. Så nu har jag bara 350 spänn kvar på presentkortet :) Örhängena va ganska simpla men jag använder nästan aldrig örhängen. SÅ jag tyckte de va bra med ett par som jag inte behöver ta ut när jag ska dusha osv. Dyra va dom men hej va gör de när de är gratis? ;D
Nagellack köpte vi också, så ikväll blire målning :)
Mamma kom hem med två mattor rikare hon, vilket va bra för dom vi har nu har vi haft i tio år! Holy guacamole!

Och vet ni vad? Idag såg jag och mamma Amy Diamond på IKEA! Vi har sett en kändis, vi har sett en kändis!
Så vi gick fram och tog en bild och en autograf såklart.

(liiiiite ironi, fast bara liiiite)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback