Fredag

Äntligen fredag!

Jag har jobbat idag mellan 11-18, jobbet gick fint fint! Men de va väääldigt mycket folk där ett tag, men då går tiden snabbt :)

Nu sitter jag här med ett glas cola (Pepsi max) och tar de bara lugnt, måste vila upp sig inför morgondagen hähä.

Jag har en väldans tur jag! I slutet av förra veckan så skickade jag in en ansökan till komvux om att få plugga lite. Och om hörde inte av sig, jäkla komvux tänkte jag. Sen så vänta jag tills igår och då gick jag in på hemsida för att kolla om scheman har kommit upp och de hade de. Så då insåg jag att något måste blivit fel. Och de hade det, jag hade skrivit fel adress. Så jag fick skicka in nytt igår och sen va de bara att hålla alla tummarna. Och idag fick jag mail om upprop, vilken tur man har eller?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback