Torsdag

Heeej!

Finns de något som är så underbart som att sova? Tror inte de, jag gick upp nio, åt frukost och sen la jag mig i en halvtimme till :D Så gött! Nu har jag vart ute med hundarna en sväng, de duggregnar :( Hör väl våren till antar jag.

Idag ska jag jobba 12-16, efterde blir de ev agility träning. Beror lite på vädret, blev rätt pisst när mamma ringde och sa: kl 16 börjar de regna. Man ska inte tro på allt metrologerna säger!
Jag ska nu citera en väldigt smart karl (läste de nog i Expressen elle nåt) :"Om mitt företag hade haft fel lika många gånger som SMHI har angående vädret, hade jag gått i konkurs för lääänge sen."

Mycket klokt sagt!

Postat av: Mathilda

Var med och tävla om ett par Converse-skor! Kolla in min blogg!

2010-04-09 @ 14:54:37
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback