Söndag

Heeej!

Idag så vaknade jag av att de va som en bastu i rummet :S Vilket är lite ironiskt för när vi gick och la oss igår så va de svin kallt.

Har vart ute med hundarna i solen och de va helt underbart. Mycket mysigt :D

Idag ska jag och Johan till Trollabo kvarn i Hudene och äta påskbuffe. Det är Johans farmor som bjudit oss, sen kommer resten av släkten på den sidan också. De blir nog trevligt, helt otroligt att jag för en gång skull är ledig. Lyckas alltid jobba annars när Johans släktningar bjuder med oss.

Sen efter de åker vi direkt till Trollhättan för att Johan ska tillbaks till Norge :( Buhu!


Fel av mig eller rättare sagt Johan. De va golfkrogen vi va på.............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback