Påskmat

Nu har vi smällt i oss en massa mat här :D Gott va de !

Idag på jobbet så hände en väldigt rolig grej. De stod en kille i min kö och han sjöng och höll på. Var allmänt glad :) Så kom han fram och köpte gräs man skulle odla i små burkar. Så började han sjunga igen men nu sjöng han EMELIIII EMELIIII och fråga mig om de fär gräset. Och jag visste inte hur man gjorde så han fortsatte EMELII EMELII varför vet du inte? Sen fråga han om jag hade kille och de har jag ju och då sa han: Okey då får jag inte prata med dig. HAHA Detta gjorde min moster jätte glad och Sun med. Och Lena,  de va visst dagen höjdpunkt.
Jag höll på att dö av att jag blev så generad.

Sen senare på dagen fick jag sms från påskharen. Jag skulle leta under något blått med hjul. Så jag gick ut till min bil men hittade inget ägg! Så jag skicka ett sms till påskharen och sa: Va elak påskaharen är och luras. DÅ ringer påskharen upp och vet ni vem de är? MIN MOSTER HELENA ÄR PÅSKHAREN! Skit va tufft eller?

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback