Panikattack?

Tror jag fick någon typ av panikattack förut. Satt och grät oavbrutet i en timme. Jag har sån jäkla press över min matte . Där för grät jag i en timme. Jag är LIVRÄDD att jag inte kommer klara kursen och om jag inte klarar kursen kommer jag bli så jävla besviken på mig själv. Att jag inte plugga mer, kämpa mer osv. Har fortfarande gråten i halsen pga stress och prestationsångest.

Alla säger att de kommer ordna sig, men de är tomma ord för mig just nu. Har matte prov på torsdag, känner enorm press kan man ju säga. Har inte tid att kugga och göra omprov. Kursen är slut i slutet av maj.
Jag har detta provet sen är de ett kapitel kvar och nationella.

Ska iväg senare och träna agility, hoppas att allt släpper då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback