Lördag

Heeej!

Imorses va de hårt att gå upp. Mådde piss när jag vaknade men de va bara att gå upp. Mamma, Pappa, Hannes och Linda åkte till Grebbestad imorses. Själv åkte man och jobba 10-16, innan jobbet stannade jag och tanka på Shell. Och jäklar vilket party de va, va en massa folk som skulle till Elmia. Vill också supa kl 09.45 på morgonen.

Jobbet gick snabbt och de är ju alltid bra, de betyder att man åker hem trött och nöjd. I alla fall jag. Fast jag är sjukt täppt i näsan och har ont i hela kroppen, så jag tror att jag börjar åka på nån förkyldning igen. Bajs också de orkar jag inte med. Som tur är är skolan stängd nästa vecka.

Just nu så ska Johan snart börja grilla :D De blir fläskyterfile och potatis klyftor, mumms!

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback