Fredag

Heeej!

Vaknade upp vid nio, käkade frukost. Har vart på lång promenad med hundarna också :)
Medans resten av sveriges befolkning ska dricka sig fulla så ska jag jobba :S Jobbar mellan 13-19.30 sen ska vi inventera, de ikväll eller imorn bitti. Så valet var givet....

Just nu pratar jag med Miqo i mobilen, händer mycket skoj i hennes liv ;D Vi diskuterar ragg, Miqo hade en gubbe som ringde och raggade på henne och bad henne komma till Varberg och basta med henne och fyra grabbar till. Först va han 22, sen fyllde han helt plötsligt 24 om en månad. Men hon tyckte att han lät som en gammal gubbe. HAHA!

Jag hade en konstig kund igår, han tittade på mig väldigt lustigt. Sen utbrister han: Värst va du ser lycklig ut, vad har du blivit lovad när du kommer hem? Jag kunde inte låta bli och skratta och sa inget faktiskt.
Men sen så kom jag på att jag på att jag skulle ju sagt något extremt. Tänk va generad han skulle blivit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback