Torsdag

Heej!

Idag vid ett så hämtade Johanna upp mig och vi åkte till Borås för shopping :D

Så vi åkte dit och de första vi gjorde va att gå till Thai silk och käkade buffe, vilket va mycket gott! Mätta gick vi därifrån för att åka till NetonNet. Men vet jag eller Johanna vart de ligger? NE! Så vi ringer brorsan men de va ju ingen vidare hjälp, ringer Johan ännu värre! Så vi ringer brorsan igen, han är ju ändå chaufför, och tills lut hitta vi dit. Fast de konstiga va att han sa två helt olika vägar?! Konstigt?

Ja väl där så köpte jag min router och sen va vi påväg igen.

Parkera på knalleland och där va vi sen från kl 14.00 till kl 17.00 ungefär. Jäklar va vi shoppa :P Ne men kul va de och vi gick nog igenom varenda affär . . :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback