Tjej middag

Heej!

Kom hem halv två i natt, ush är riktigt trött nu.

Igår jobbade jag mellan 15-19.30 sen efter de va de bara att slänga sig in i cordoban och styra mot Töreboda. Ojoj va ja gasade men trafiken gjorde så att jag inte kunde köra i 220 som jag ville, så ja fick hålla hastigheten. TRIST!

Kom dit vid halv nio och mötes av Alex, Emma, Malin och Ida. Så Alex fick sina presenter, vad hon fick? Jo av mig, Emma och Anna : Ett tassavtryck kit, en blomma och sen ska vi bjuda henne på en tur på Islandhästar :)
Av mig, Mickan, Therese och Johan fick hon en klocka och ett armband :P

Sen käkade vi lite, räkor, champinjoner, sparris på risbädd. Jätte gott va de!
efterde satt vi mest och tjöta om allt och inget, käka godis och kladdkaka. Åt ännu mer gotter...

Vid tolv åkte jag hemåt, trött som fan men jag prata med Johan en halv timme och sen va de bara en timme kvar. Så de gick faktiskt snabbt hem.

Tack för en rolig kväll Alex :D

(taget 2003)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback