Sjuka drömmar

I natt så drömmde jag riktigt konstigt.

Jag drömde att jag, Johan, offe och Johanna va i Grebbestad och vi hade åkt ut med båten. Väl på ön så skulle vi hoppa ifrån klippor. Och vi hoppa i men vi kom inte upp igen, man kunde bara klättra en liten bit upp. Så där stod vi och kom ingen stans. Så vi börja diskutera hur vi skulle klara de och då mitt i allt dyker en anaconda upp (i Grebbestad ?) så de blir panik och jag vaknar....

Sen somnade jag om och då fortsatte de. Fast nu va vi vid en sjö och skulle bada. Vi la oss på en gräsplät och vi hade mopsarna med oss. När jag helt plötsligt ser något i skogen som är bredvid. Och ur skogen kommer en tiger! Så vi får panik och springer in i ett hus som ligger vid sjön och precis när vi stänger dörren så är tigern en meter bakom oss.
Åh sen vakna jag..

Va vill min hjärna säga mig egentligen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback