Onsdag

Heeej!

Idag så vaknade jag kl halv nio av ett sms från mor, jäkla tur att hon smsa annars hade jag försovit mig! Vid halv elva åkte jag till Mickan och sedan mot Borås.
I bilen prata vi om sånt tjejor ska prata om, problemas och dyrlikt.

Framme i Borås gick vi in på ÖB de första vi gjorde, där köpte Mickan en massa (3 st) tavlor och jag köpte en påse med fem olika tofflor i. Min bror är ju jätte töntig när de gäller hår så nu kan han ju ta på sig ett par tofflor när han kommer hit, Smart va?

Sen käkade vi goooda burgare på Max.

In mot centrum där vi tittade i alla affärer (tror ja iaf) och vi skulle ju byta skorna jag fick i födelsedagspresent men de hade inte 41 inne så jag gick därifrån med skorna, i hopp om att de töjer sig :D
Vi letade klänningar inför mitt kalas på lördag men hitta fan inget (dåligt Borås!) så i ren ilska så gick vi till Waynes och köpte Chai latte och en liten smoothie och jag hade tur, för jag fick min smoothie för tio spänn (ordinarie pris: 30!) HA!

Sen så köpte mickan en piercing och en kofta. Och sen fick jag till slut köpa mina skor jag har suktat efter sååå länge :P *Lycklig!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback