My birthday so far

Ja, vid halv ett åkte jag in mot Falköping.
Åkte in till "centrum" och parkera, gick för till apoteket för att köpa Flux. Sen till Vero moda för att bli besviken över utbudet. Sen Lindex där de blev strumpbyxor och ett nagelsträkande lack..
Och sen  dadadada SYSTEMBOLAGET!!!!

Går in, greppar en korg skitnöjd går jag runt där inne och nynnar för mig själv, Stoppar ner två box vin i korgen och tio cider, hihi! Går till kassa och ler jätte artigt och säger hej, Synd bara att tanten inte alls uppskatta mitt glada humör. Fick ett kort hej tebax och sen tittar hon snett på mig och säger: Vill du inte ha nån påse? Oj då jo, jag tar två! Och hon säger att de kosta 526 kr. Men va faan tanten missa inte du något nu? JAG FYLLER JU ÅR IDAG BE OM LEGG FÖR FAAAN! Men ne inget säger hon :( Blev faktist väldgt besviken.

Ja menar, de betyder ju att kunde handlat hos henne hela sommarn ju!

Inte nog med det! Ne när jag skulle backa ut från parkeringen sen så kör jag in i en bil! Panikslagen springer ja ur bilen och upptäcker att som väldigt tur va så hade jag kört in i den andre bilens dragkrok, Puh! Så dimm ljuset kördes in en bit men annars hände de inget. Hellre min bil än den andre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback